Höstdag

Idag började jag dagen med core, ett intensivt pass på endast 30 minuter på morgonkvisten. Ett härligt sätt att börja dagen!! Sen fortsatte dagen med lite arbete men när jag kom hem så lös solen så där jätte härligt över fjället och jag tänkte att jag måste nog ta mig ut och njuta i höst solen, suga ur det sista ur hösten. Faktiskt så har första snön kommit men öven hunnit smälta bort... Sagt och gjort på med löparskorna och varmt pannband och gav mig ut.Ganska direkt så kändes det väldigt bra. Jag hade inte riktigt bestämt mig hur långt jag skulle springa men minst 7km men det slutade med 8.7km i en behaglig fart med inslag av två hysteriska backar men allt kändes väldigt bra.Det var väl inte det snabbaste passet jag gjort men ett av det bästa. Jag kände mig glad och lätt i kroppen och sprang och tänkte på en massa andra saker än "gud vad jag är trött", jag menar ibland så är man ju död efter samma sträcka...Jag bara njöt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0