Vilodag?

Igår var tanken att jag skulle ha en vilodag ifrån träningen eftersom jag körde två pass dagen innan och hunnit med ganska mycket träning i veckan och har planerat in träning både lör och söndag. Men när jag åkte bort för att handla på kvällen så kändes luften så skön. Jag är svag för vindstilla😃, det var några minus men helt stilla. Jag kände genast sugen så jag ringde en kompis som jag inte brukar springa med så ofta men det händer. Först var hon ganska tydlig med att hon hade minsann ingen lust att springa idag det var ju kallt men jag övertygade henne och vi hade en jätteskön runda på ca 6km och jag lyckades springa hela Ica backen som är en av backarna fr.o.m. Hell. Det gick inte så fort uppför backen men jag tappade aldrig steget utan lunkade på så nästa gång jag springer den kommer jag inte vara nöjd med att springa halva!!
En riktigt härlig kvälltur😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0