Det blev en härlig runda :-)

Det blev en härlig runda på kvällen. När vi hade bestämt oss att springa så kände jag hur trött jag var och att det var ganska kallt ute -6 och träningsvärk så helt plötsligt var jag jätte omotiverat men som tur var så var det liksom bestämt. Det var ganska länge seda jag sprang med Gunilla och hade nästan glömt bort hur himla bra vi springer tillsammans. När vi startade så satt jag på min garmin och hon ville kolla sin runkeeper som hon precis hade installerat så hon satt även hon på sin tidtagning. Vi började med en skön runda som sträcker sig ungefär 6km men när vi kom tillbaka så kände vi att vi både hade kraft kvar och dessutom så sprang vi under tiden ungarna var på fridrottstträning och ungarna var inte klara än så vi tog ytterligare en kortare runda. Sista rundan kändes som vi hade bra fart i benen. Hela rundan genomsyrades av en väldigt skön känsla och vi kom i mål nyfikan på hur långt vi sprungi,t så först märker jag att jag tydligen inte alls satt på min Garmin......Pust det har aldrig hänt tidigare. Okej vi hade ju Gunillas telefon att gå på men då hade den stängts av när det ringde precis i början av rundan ..... så nu får vi gå på kanslan. Känslan är att rundan var nog omkring 9km och vi sprang på bra kändes det som. En riktigt härlig runda som vi båda två är mycket nöjda med. Summa sumarium är att det blev två pass även idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0