Avslappnig

Idag var en ganska tung dag. Vi är nämligen i Norköping på begravning av en vän. En vän mitt i livet som valde att avsluta sitt liv och vi andra står frågande runt om kring och förstår ingetting. Det var med andra ord en dag med mycket känslor, mycket gråt och givetvis den där hemska spänniingen som är i kroppen innan man ska på en begravning. När begravningen och begravningen var över så kände jag när jag car ujte en stund att idag skulle det vara riktigt härligt att springa en sväng. Rensa tankarna lite och få utlopp av lite annan energi. Sagt och gjort så fick jag med mig min syster ut på en runda. Vi hade ingen klocka med oss, vi vet nog inte riktigt hur långt det var heller men jag misstänker att det var omkring 6-7km. Så skönt att komma ut en sådanhär dag!!! En riktigt skön avslappningsrunda som gjorde att man kunde släppa det där jobbiga som man hade varit med om tidigare på dagen
Otroligt skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0